Aktualności
Nowości Porady
  • Szkolimy się w Poznaniu (październik 2017)

    W październiku 2017 r. wzięliśmy udział w kolejnym szkoleniu. Tym razem dotyczyło ono nowego systemu zamówień i oferowanych środków czystości. Poprowadził je przedstawiciel firmy Merida, która oferuje sprzęt i akcesoria do sprzątania oraz środki chemiczne.

    W szkoleniu udział wzięli kierownicy obiektów oraz osoby administrujące system zamówień. Więcej zdjęć na naszym Facebooku.

  • Nowe biuro! (październik 2017)

    Od kilku tygodni mamy przyjemność pracować w nowych wnętrzach. Wciąż przy ul. Makuszyńskiego 4 w Luboniu koło Poznania, ale w nowym otoczeniu. Nie było łatwo przetrwać tak gruntowny remont, ale zdecydowanie było warto.

    Po więcej zdjęć zapraszamy na naszego Facebooka.

  • Nasza usługa - dezynfekcja mikrodyfuzją (październik 2017)

    Nasza firma oferuje przeprowadzanie dezynfekcji pomieszczeń nowatorską metodą mikrodyfuzji. To uniwersalna metoda dezynfekcji (niszczenie drobnoustrojów) i dezodoryzacji (usuwanie nieprzyjemnych zapachów) powietrza i powierzchni na sucho. Polega ona na nasyceniu powietrza mgłą (32 mikrony) z odpowiednim środkiem chemicznym uwzględniającym charakter powierzchni oraz rodzaj skażenia. Działanie to odbywa się bez zmoczenia lub poplamienia dezynfekowanych powierzchni. Mikrodyfuzja sprawdza się tam, gdzie liczy się dokładna i skuteczna dezynfekcja, skuteczne usunięcie brzydkich zapachów oraz szybkość wykonania usługi.

    Naszą usługę wykonujemy na terenie powiatu poznańskiego i wrocławskiego, w Warszawie i w Katowicach. Zapraszamy do kontaktu w celu przygotowania niezobowiązującej oferty i wyceny.

  • Nowe oferty pracy (październik 2017)

    Poniżej znajdą Państwo nasze aktualne oferty pracy. W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt pod wskazanym pod ogłoszeniem numerem telefonu. Więcej informacji o warunkach pracy w Romwit Polska znajdą Państwo na naszej stronie w zakładce praca.

    Oferty pracy w Poznaniu:

    1. Poszukujemy sumiennej osoby do sprzątania nowoczesnego biura zlokalizowanego w Poznaniu przy ulicy Bukowskiej.
    Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00-21:00.
    Wynagrodzenie 1200 zł brutto.
    Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności (nie jest wymagane).
    Kontakt: 663 733 712

    2. Poszukujemy rzetelnej osoby do sprzątania nowoczesnego biurowca zlokalizowanego w Poznaniu przy ul. Kolorowej.
    Praca od poniedziałku do piątku w godz. 17:00-22:00.
    Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności (nie jest wymagane).
    Kontakt: 663 733 700

    3. Poszukujemy sumiennej osoby do pracy - sprzątania na serwisie popołudniowym w salonie samochodowym zlokalizowanym w Poznaniu - Szczepankowo.
    Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00-20:00.
    Wynagrodzenie 1970 zł miesięcznie brutto.
    Kontakt: 609 496 679

    Oferty pracy we Wrocławiu:

    1. Poszukujemy rzetelnej i zdecydowanej osoby do sprzątania w luksusowym biurze zlokalizowanym we Wrocławiu - Mikołajów.
    Praca od poniedziałku do piątku od godziny 17-18 na 4,5 godziny.
    Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności (nie jest wymagane).
    Kontakt: 663 733 721

    2. Poszukujemy rzetelnej i zdecydowanej osoby do sprzątania biurowca zlokalizowanego we Wrocławiu - Krzyki.
    Praca od poniedziałku do piątku od godziny 16:00 na 4,5 godziny.
    Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności (nie jest wymagane).
    Kontakt: 663 733 721

  • Wykonujemy usługę „złotej rączki” (wrzesień 2017)

    Polecamy także naszą usługę tzw. „złotej rączki”. Różnego rodzaje zlecone Romwit Polska prace konserwatorskie mogą obejmować drobne naprawy elektryczne, stolarskie i kanalizacyjne, np.:
    • wymiana żarówek,
    • naprawy drobnego sprzętu elektrycznego, zamków, mebli, okuć, armatury sanitarnej, zaworów,
    • udrażnianie odpływów,
    • wieszanie tablic, obrazów,
    • montaż wyposażenia wnętrz,
    • drobne prace ogólnobudowlane,
    • dorabiane kluczy,
    • inne zlecone przez klienta.

    Nasz pracownik konserwator jest do Państwa dyspozycji na obiekcie w ustalonych dniach (w trakcie lub po godzinach pracy). W przypadku awarii działamy na wezwanie klienta.
    Pracujemy na obszarze następujących miast i okolic: Poznań, Wrocław, Warszawa i Katowice. Zapraszamy do kontaktu. Chętnie przygotujemy niezobowiązującą ofertę wraz z wyceną.

  • Czyścimy sprzęt IT (sierpień 2017)

    Nasza firma Romwit Polska wykonuje również usługi kompleksowego czyszczenia i pielęgnacji elektronicznego sprzętu biurowego. Mogą Państwo powierzyć w nasze ręce utrzymanie czystości takiego sprzętu jak: komputery, monitory, drukarki, faksy, kserokopiarki, telefony i inne.

    Nasi przeszkoleni pracownicy w profesjonalny sposób zadbają o czystość firmowego sprzętu. Dzięki temu urządzenia dłużej będą sprawnie pełniły swoją rolę.
    Stosujemy 8 specjalistycznych środków czyszczących marki ActiveJet. Dobieramy je odpowiednio w zależności od czyszczonych powierzchni. Dodatkową ich zaletą jest zabezpieczenie antystatyczne sprzętu. Stosowane przez naszą firmę produkty posiadają atesty i spełniają polskie normy.

    Polecamy się do sprzątania. Działamy na ternie następujących miast i okolic: Poznań, Wrocław, Warszawa, Katowice.

    W czym jeszcze możemy pomóc? Zapraszamy do sprawdzenia naszych usług
    Co mówią o nas Klienci? Referencje wystawione dla Romwit Polska dostępne są tutaj.  
    Zapraszamy do kontaktu.

  • Aktualne oferty pracy (sierpień 2017)

    Obecnie poszukujemy do pracy na stanowiska:
    • osoba sprzątająca na serwis dzienny w nowoczesnym biurowcu – praca od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00 (Warszawa Mokotów). Oferujemy umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia. Wymagamy orzeczenia o niepełnosprawności,
    • osoba sprzątająca do małego biura – praca 3 razy w tygodniu po 2,5 h w godzinach popołudniowych (Warszawa Centrum). Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
    • osoba sprzątająca na serwis dzienny – praca od pn do pt w godzinach 7:00-15:00 (Poznań, Zawady). Wymagamy orzeczenia o niepełnosprawności.

    Osoby zainteresowane pracą w Warszawie prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 663 733 714.

    Osoby zainteresowane pracą w Poznaniu prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 663 733 702.

    Więcej o warunkach pracy u nas oraz opinie naszych pracowników znajdą Państwo na naszej stronie w części praca.

  • 5 nowych Klientów (lipiec 2017)

    W ostatnim czasie dołączyło do nas 5 nowych Klientów, dla których świadczymy usługi kompleksowego utrzymania czystości.

    Są to następujące firmy:
    · KJF Broker Sp. z o.o., Poznań
    · Berdychowski sp.j. Dealer Volkswagen Poznań
    · Skandynawskie Okna Sp. z o.o., Zakrzewo
    · Dom Mediowy Mediapol, Wrocław
    · Raben Transport Sp. z o.o., Gądki k. Poznania

    Jeśli są Państwo zainteresowani poznaniem naszej szczegółowej oferty zapraszamy tutaj oraz do kontaktu. Chętnie przygotujemy niezobowiązującą ofertę wraz z wyceną. Sprzątamy w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie i Katowicach.

  • Jak sprzątamy w hotelach? (lipiec 2017)

    W ramach sprzątania hoteli nasza firma może wykonywać szereg działań. Możemy odpowiadać za utrzymanie czystości w nie tylko w pokojach hotelowych, ale także na korytarzach, w windach, w recepcji, na zapleczu. Do naszych zadań może należeć także dbanie o czystość w kuchni, barze, restauracji i salach konferencyjnych.

    W hotelach wykonujemy następujące prace:
    • odkurzanie, usuwanie kurzu i zanieczyszczeń
    • mycie podłóg i zabezpieczanie ich,
    • dezynfekcja,
    • czyszczenie rolet, żaluzji i wertykali
    • mycie okien
    • pranie wykładzin dywanowych
    • pranie zasłon i firan
    • dbanie o zieleń w hotelu i wokół budynku,
    • drobne naprawy typu „złota rączka”
    • mycie elewacji

    W sprawie szczegółowej oferty i wyceny prosimy o kontakt z naszym biurem. W swojej pracy stosujemy tylko atestowane środki i materiały przeznaczonych do hotelarstwa i gastronomii. Nasz personel przechodzi regularne szkolenia, nie tylko podnoszące kwalifikacje, ale także z zakresu zachowania tajemnicy, zakazu wynoszenia i zapoznawania się z dokumentami oraz informacjami znajdującymi się w miejscu sprzątania.

  • Sprzątamy w przychodniach i laboratoriach (czerwiec 2017)

    Wśród miejsc, w których świadczymy usługi sprzątania, są także przychodnie i laboratoria. To miejsca, gdzie utrzymanie czystości ma szczególne znaczenie.

    W zakresie naszych prac jest wtedy m.in.:
    • dezynfekcja powierzchni,
    • usuwanie kurzu i zabrudzeń ze wszystkich powierzchni,
    • sprzątanie sanitariatów,
    • wymiana środków czystości w dozownikach,
    • uzupełnianie papierowych ręczników
    • opróżnianie koszy na śmieci,
    • mycie podłóg,
    • mycie okien.

    Usługi te wykonujemy od 1993 r. Posiadamy duże doświadczenie i wykwalifikowany personel. Korzystamy z bezpiecznych i sprawdzonych środków czystości. Działamy na terenie powiatu poznańskiego i wrocławskiego, w Warszawie i w Katowicach. Zapraszamy do kontaktu w celu przygotowania niezobowiązującej oferty i wyceny.

  • Romwit na Ogólnopolskich Dniach Czystości w Warszawie (maj 2017)

    Pod koniec kwietnia 2017 r. wzięliśmy udział w Ogólnopolskich Dniach Czystości. To największe wydarzenie w kraju poświęcone utrzymaniu czystości w budynkach i instytucjach użyteczności publicznej. Podczas 2 dni mieliśmy okazję wziąć udział w konferencjach i zapoznać się z najnowszymi technologiami w zakresie utrzymania czystości. W spotkaniu wzięło udział ponad 50 wystawców i kilka tysięcy uczestników.

    Ogólnopolskie Dni Czystości to wydarzenie kierowane głównie do osób zarządzających i odpowiedzialnych za zamówienia i utrzymanie czystości w obiektach (użyteczności publicznej, handlowych, usługowych, także w placówkach edukacyjnych). Biorą w nim udział również przedstawiciele branży związanej z utrzymaniem czystości.
    Wydarzenia miało miejsce w warszawskim Centrum EXPO XXI.

    Więcej zdjęć z targów znajdą Państwo na naszym Facebooku. Tam także wideo z targów - mały, zwrotny automat myjący. 

  • Obniż składkę na PFRON, współpracując z nami (maj 2017)

    Współpraca z nami opłaca się nie tylko ze względu na wysoką jakość usług, które świadczymy i 24 lata doświadczenia na rynku. Dzięki podpisanej umowie z naszą firmą, mogą Państwo obniżyć składkę na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON). Każda firma w Polsce, która zatrudnia na umowę o pracę więcej niż 25 pracowników, musi co miesiąc odprowadzać składki na PFRON. Jeśli zdecydują się Państwo na podpisanie umowy z naszą firmą, będą mogli Państwo obniżyć wysokość tej składki co miesiąc nawet o 30% wartości naszej faktury. Warto jednak pamiętać, że wysokość obniżenia jest zmienna i zależy m.in. od liczby osób zatrudnionych w naszej spółce, które mają orzeczenie o niepełnosprawności. Obecnie na 240 zatrudnianych przez nas pracowników prawie 30% posiada takie orzeczenie. Zapraszamy do kontaktu z nami po więcej informacji. Będziemy wtedy też w stanie przedstawić konkretne kalkulacje dotyczące możliwości obniżenia składki.

  • Zabezpiecz podłogi w biurze (maj 2017)

    Po oczyszczeniu podłogi (więcej o tym pisaliśmy w poradzie Jak doczyścić podłogi?) należy ją odpowiedni zabezpieczyć. Usługa ta polega na nałożeniu na uprzednio przygotowaną powierzchnię bezbarwnego polimeru. Chroni on podłoże przed zabrudzeniem i ścieraniem. Co ważne, znacząco poprawia też wygląd podłogi.
    W zależności od rodzaju podłoża oraz preferencji Klienta stosujemy polimerowe powłoki ochronne z wysokim połyskiem, matowe lub służące tylko do zaklejania mikroporów (chronią przed brudem).
    Powłoki ochronne charakteryzują się wysoką antypoślizgowością, odpornością na ścieranie i środki dezynfekcyjne. Ułatwiają również codzienną pielęgnację oraz tworzą barierę dla zanieczyszczeń. Wpływa to znacząco na przedłużenie żywotności podłogi, dlatego warto je stosować.

    Przeprowadzany przez nas proces zabezpieczenia podłogi wygląda następująco:
    • przygotowujemy pomieszczenie, odsuwamy lub wynosimy meble,
    • gruntownie doczyszczamy i neutralizujemy podłogę,
    • przy pomocy specjalnych mopów nanosimy na podłogę cienką warstwę ochronną preparatu,
    • po wyschnięciu pierwszej warstwy, nakładamy kolejną (zazwyczaj 3-4),
    • „zapiekamy” wysokoobrotową polerką w celu utwardzenia i nadania podłodze większego połysku.


    Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące naszych usług, zapraszamy do kontaktu.

  • Jak doczyścić podłogi? (kwiecień 2017)

    Wśród oferowanych przez nas usług jest doczyszczanie podłóg. Polega ono na przywróceniu podłogi do jej naturalnego stanu. Stosujemy do tego prace mechaniczne i odpowiednie środki chemiczne. Dobieramy je w zależności od rodzaju czyszczonej podłogi, a mogą to być: PCV, Tarkett, terakota, gres, granit, marmur, klinkier, trawertyn, drewno.

    Nasi specjaliści z Serwisu Usług Dodatkowych realizują taką usługę w następujących krokach:
    • przygotowują pomieszczenia, odsuwają lub – jeśli jest taka potrzeba – wynoszą meble,
    • ręcznie usuwają luźne zanieczyszczenia,
    • wykonują test mający na celu dobór odpowiedniego środka do czyszczenia,
    • ręczne lub mechaniczne nanoszą roztwór myjący,
    • mechanicznie szorują powierzchnie,
    • ręcznie szorują powierzchnie w miejscach trudnodostępnych,
    • mechanicznie zbierają brud i środek myjący,
    • neutralizują powierzchnię wodą lub środkiem obojętnym.

    Gdy mamy do czynienia z mocnymi zabrudzeniami, doczyszczanie może być powtarzane 2-3 razy. Usługa gruntownego doczyszczania podłóg jest zawsze wymagana przed wykonaniem zabezpieczenia podłóg warstwami ochronnymi lub w celu ich usunięcia z powierzchni.

    Polecamy się do sprzątania. Więcej zadań, które mogą Państwo nam powierzyć, znajdą Państwo w części usługi.

  • Jesteśmy na rynku od 24 lat! (kwiecień 2017)

    Był rok 1993, kiedy Witold Sierszeński założył firmę Romwit Polska. Pierwszym naszym Klientem, którego do dziś wspominamy z sentymentem, była ówczesna Energetyka Poznańska. Powierzono nam sprzątanie 300 mkw. Dziś, po 24 latach obecności na rynku, możemy pochwalić się liczbą ponad 460 Klientów. A z małej grupy pracowników dziś każdego dnia wspiera nas 240 doświadczonych osób.
    Z siedziby w podpoznańskim Luboniu rozszerzyliśmy działalność na największe miasta Polski. Obecnie jesteśmy w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu i Trójmieście, a także w okolicach tych miast.
    Naszą firmą do dziś kieruje prezes Witold Sierszeński.

  • 9 nowych Klientów (marzec 2017)

    W ostatnich miesiącach do grona naszych Klientów dołączyło aż 9 firm. Witamy na pokładzie i życzymy owocnej współpracy z naszą firmą.

    Wśród nowych Klientów są:
    • AFT sp. z o.o., Poznań
    • Biuro Projektów Komunikacyjnych sp. z o.o., Poznań
    • Compo sp. z o.o., Poznań
    • Cygan sp. z o.o., Marki
    • Dealer Olszowiec sp. z o.o., Poznań
    • Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej sp. z o.o., Wrocław
    • Ekom S.C., Wrocław
    • Inter Optima sp. z o.o., Luboń
    • Whalla Labs sp. z o.o., Poznań

    Dziękujemy za zaufanie.
    Do naszych obowiązków należy kompleksowe utrzymanie czystości w biurach ww. firm.
    Jeśli byliby Państwo zainteresowani poznaniem naszej oferty i wyceny usług, zapraszamy do kontaktu.

  • Dbamy o zieleń w budynkach (marzec 2017)

    Wśród powierzanych nam zadań jest często dbanie o zieleń w budynkach – w pomieszczeniach biurowych czy hotelach. Odpowiadamy wtedy nie tylko za pielęgnację i konserwację, ale też za aranżację zieleni.

    Prace konserwacyjne mają na celu utrzymanie dobrej kondycji roślin poprzez stosowanie odpowiednich nawozów, odżywek czy środków ochrony. Odpowiadamy również za przycinanie, przesadzanie, podlewanie i ścieranie kurzu. Działania dobieramy do indywidualnych wymagań roślin i danej pory roku.
    W przypadku powierzenia nam usługi aranżacji, dobieramy, projektujemy i wykonujemy strefy zieleni z uwzględnieniem sugestii naszych Klientów w zakresie rodzaju preferowanej zieleni, doboru donic czy kolorystyki. Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie.
    Wszystkie prace związane z konserwacją i aranżacją zieleni powierzamy naszym wykwalifikowanym ogrodnikom. Zapraszamy do kontaktu.

  • Szybkie i fachowe mycie okien w firmie (luty 2017)

    Do mycia okien delegujemy doświadczonych w wykonywaniu tej usługi pracowników, którzy przeszli odpowiednie badania i szkolenia BHP. Wyposażeni w specjalistyczny sprzęt i właściwe środki do sprzątania, są w stanie szybko i fachowo zrealizować usługę.

    Oprócz mycia okien, nasza firma może także wykonać:
    • mycie ram i parapetów,
    • mycie okien odwróconą osmozą wody,
    • mycie przeszkleń i ścianek działowych,
    • mycie szklanych elewacji,
    • mycie alpinistyczne,
    • czyszczenie żaluzji,
    • ultradźwiękowe czyszczenie wertikali,
    • czyszczenie i konserwacja bram, krat, kurtyn, ramp rozładunkowych,
    • udrażnianie rynien,
    • czyszczenie i odśnieżanie dachów,
    • montaż odstraszaczy ptaków.

    Usługi sprzątania i mycia okien wykonujemy w biurach, hotelach, przychodniach, laboratoriach, sklepach, magazynach, halach itp.

    Pracujemy na terenie następujących miast i okolic: Poznań, Warszawa, Wrocław, Katowice, Trójmiasto.

    Zapraszamy do kontaktu w celu przygotowania niezobowiązującej wyceny, dzięki której będą mogli Państwo porównać cenę oferowaną przez naszą firmę z propozycjami innymi dostawców usług. Więcej informacji na temat naszych usług, znajdą Państwo tutaj.

  • Sprzątanie po budowie i remoncie (styczeń 2017)

    Nasza firma świadczy także usługi kompleksowego sprzątania po zakończeniu prac remontowo-budowlanych. Sprzątanie wymaga wtedy gruntownego doczyszczenia i dodatkowo zabezpieczenia powierzchni. Prace te dedykujemy pracownikom naszego Serwisu Usług Dodatkowych, którzy posiadają odpowiedni sprzęt mechaniczny i specjalistyczne środki czyszczące.

    Wśród powierzonych nam usług może być:
    • usunięcie pozostałości po ekipach remontowo-budowlanych (folie, opakowania itp.),
    • usunięcie śladów cementowo-wapiennych z wszystkich powierzchni i przedmiotów,
    • usunięcie resztek farb, klejów i silikonów z wszystkich powierzchni i przedmiotów,
    • wyczyszczenie z kurzu i innych zabrudzeń całego wyposażenia pomieszczeń,
    • gruntowne wyczyszczenie podłóg twardych i tekstylnych,
    • umycie okien i ram okiennych.

    Dodatkowo możemy wykonać:
    • zabezpieczenie czystych podłóg ochronną (połyskową lub matową) warstwą polimerów,
    • wypranie lub bonetowanie wykładzin dywanowych.

    Zapraszamy do kontaktu w celu przygotowania wstępnej oferty i poznania naszych cen.

  • Stworzyliśmy nowe miejsca pracy w 2016 roku (styczeń 2017)

    Rok 2016 był dla nas bardzo pracowity. Przybyło nam 19 nowych Klientów, wśród nich m.in.: Toyota Poznań Roman Fietz, Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy, Forte Sweden czy ELTEL Networks Telecom. Dzięki temu mogliśmy stworzyć nowe miejsca pracy – w sumie 25.

    Mimo trudności w pozyskaniu nowych pracowników ze względu na zmiany w sytuacji na rynku, wciąż się rozwijamy. Wkraczamy w nowy rok z kolejnymi planami i pomysłami.

    Dziękujemy wszystkim naszym Klientom, Kontrahentom i Pracownikom za ciekawy rok 2016!

  • Świątecznie w Romwit Polska (grudzień 2016)

    Z okazji świąt Bożego Narodzenia przygotowaliśmy dla naszych 220 pracowników słodkie niespodzianki. W tym wyjątkowym czasie spotkaliśmy się również przy symbolicznym wigilijnym stole, gdzie miło spędziliśmy wspólnie czas.

    Wszystkim naszym Klientom, Kontrahentom i Pracownikom życzymy w Nowym Roku dużo energii, optymizmu i szczęścia.

  • Kompleksowe utrzymanie czystości w hotelach (grudzień 2016)

    Sprzątanie hoteli to nasza flagowa usługa. Realizujemy ją od kilkunastu lat. Dzięki temu doskonale znamy potrzeby i oczekiwania w zakresie usług porządkowych osób zarządzających takimi obiektami. W ramach współpracy oferujemy kompleksowe utrzymanie czystości, prace pomocnicze i specjalistyczne.

    Wśród powierzonych nam prac mogą znaleźć się następujące zadania utrzymania czystości w:
    • pokojach hotelowych,
    • strefach wejściowych, windach, holach, ciągach komunikacyjnych,
    • restauracji, barze, kawiarni, klubie i salach konferencyjnych,
    • pomieszczeń do fitness, odnowy biologicznej, na basenach i w jacuzzi,
    • toaletach, szatniach i natryskach (także uzupełnianie środków higienicznych),
    • części biurowej,
    • pomieszczeniach socjalnych i magazynowych, na zapleczu, w kuchniach,
    • pomieszczeń podnajętych przez hotel.

    Dodatkowo możemy odpowiadać za:
    • czyszczenie sufitów podwieszanych, fliz na ścianach w kuchni,
    • czystość na terenie przyległym do hotelu i parkingach,
    • pielęgnację zieleni,
    • konserwację zieleni wewnątrz hotelu,
    • usługi pomocnicze na zapleczu kuchni, kucharskie, kelnerskie, tragarzowe,
    • obsługę szatni, portierni, recepcji, centrali telefonicznej,
    • drobne naprawy i prace konserwatorskie “złota rączka”,
    • mycie okien, pranie wykładzin dywanowych, doczyszczanie i zabezpieczanie podłóg, mycie elewacji, pranie firan i zasłon, pranie pościeli i ręczników, wymianę mat itp.

    Usługi sprzątania hoteli realizujemy przy użyciu atestowanych środków i materiałów przeznaczonych do hotelarstwa i gastronomii. Szczególną uwagę zwracamy na zachowanie wszelkich norm sanitarnych. Nad wszystkimi pracami czuwa masz dedykowany danemu Klientowi koordynator usługi.

  • Wielkie marki w naszym portfolio Klientów (grudzień 2016)

    Nasza firma od 1993 r. świadczy usługi sprzątania. Pierwszym naszym Klientem była ówczesna Energetyka Poznańska, która powierzyła nam sprzątanie 300 mkw. swoich biur. Od tamtej pory w naszym portfolio Klientów mamy ponad 80 firm. Wśród nich są znane, międzynarodowe marki jak: Volkswagen, EY, Google, Onet czy Arvato Bertelsmann. Dla wielu z naszych Klientów pracujemy od lat, świadcząc profesjonalne usługi sprzątania wnętrz i utrzymania terenów wokół biur. Znaczna część nowych zleceń pochodzi z polecenia naszych usług przez dotychczasowych Klientów.
    Co przyciąga tak wielu Klientów do naszej firmy? Z pewnością są to:
    • wysoka jakość oferowanych usług,
    • duża dbałość o kontakt z Klientem i jego zadowolenie,
    • wieloletnie doświadczenie w oferowaniu tego typu usług
    • oraz przeszkolony i zaangażowany personel.
    Zapraszamy do kontaktu w celu poznania nas i sprawdzenia naszych cen.

  • Nowe logo Romwit Polska (listopad 2016)

    Po zmianie strony internetowej, przyszedł czas na pożegnanie się ze starym, tak bardzo lubianym przez naszych pracowników logiem. Kontury nowego logo są jednak podobne do konturów ludzika – bohatera naszego poprzedniego logo. Teraz czas na nowoczesny design, oryginalne podejście i kolory mówiące o profesjonalizmie. Mamy nadzieję, że i Państwu przypadnie nasze nowe logo do gustu.

  • Planujesz firmową imprezę świąteczną? Sprzątanie powierz nam (listopad 2016)

    W szerokiej ofercie usług Romwit Polska jest także kompleksowe zabezpieczenie firmowych imprez w zakresie utrzymania czystości. Okres przedświąteczny to czas, kiedy wiele firm organizuje spotkania wigilijne dla swoich pracowników. Warto wcześniej zaplanować, jak będą wyglądały prace porządkowe przed imprezą, w jej trakcie i po zakończeniu.

    Nasze usługi sprzątania na imprezach mogą obejmować następujące czynności:
    • przygotowanie pomieszczenia do imprezy (prace porządkowe),
    • zaplanowanie ilości pojemników na śmieci i rozmieszczenie ich (mniejszych oraz dużych centralnych),
    • rozmieszczenie w ustalonych miejscach kontenerów sanitarnych,
    • bieżące zbieranie nieczystości z terenu,
    • bieżące opróżnianie mniejszych pojemników na śmieci i wymianę worków,
    • bieżące utrzymanie czystości oraz uzupełnianie papieru w kontenerach sanitarnych,
    • sprzątanie końcowe całego terenu,
    • wywóz kontenerów ze śmieciami,
    • inne prace na życzenie po ustaleniu ich z Klientem.
    Do prac porządkowych delegujemy doświadczonych pracowników, a przez całą imprezę nad usługą czuwa nasz koordynator. Nasz personel sprzątający ubrany jest w estetyczne stroje służbowe z identyfikacją firmy.
    Zapraszamy do kontaktu w celu omówienia szczegółów naszej oferty.

  • Tereny zewnętrzne – zaplanuj jesienne prace porządkowe (październik 2016)

    Nasza firma oferuje również usługi kompleksowego dbania o tereny zewnętrzne wokół firmy, hotelu, przychodni, sklepu czy magazynu. Początek jesieni to dobry moment na zaplanowanie takich prac, by przez kolejne miesiące teren wokół firmy był zadbany.

    Wśród naszych usług znajdą Państwo utrzymanie otoczenia budynków wraz ze wszystkimi pracami porządkowymi. Nie tylko sprzątamy tereny utwardzone, ale także warto powierzyć nam pielęgnację i konserwację zieleni.
    Wśród powierzonych nam prac może znaleźć się:
    • zbieranie śmieci,
    • zamiatanie dróg, parkingów, chodników, placów,
    • koszenie, grabienie, wywóz ściętej trawy,
    • chemiczne zwalczanie roślin dwuliściennych,
    • przycinanie żywopłotów,
    • grabienie i usuwanie liści,
    • przycinanie drzew i krzewów (prześwietlanie),
    • nasadzanie kwiatów, drzew i krzewów,
    • utrzymanie zieleni w dobrej kondycji poprzez nawożenie, podlewanie i ochronę chemiczną przed szkodnikami i chorobami.
    Do prac dedykujemy przeszkolonych pracowników oraz wykwalifikowanego ogrodnika.

    Zapraszamy do kontaktu w celu omówienia szczegółów usługi.   

  • Nowi Klienci (październik 2016)

    W ostatnich miesiącach do grona naszych Klientów dołączyli:
    • BWS Expo Sp. z o.o. - Poznań
    • ELTEL Networks Telecom Sp. z o.o. – Warszawa
    • Silicon & Software Systems Polska Sp. z o.o. – Wrocław
    • Toyota Poznań Roman Fietz Sp. z o.o. – Poznań
    • Versim S.A. – Poznań
    • NewVoiceMedia Sp. z o.o. – Wrocław

    Witamy i dziękujemy Państwu za zaufanie. Wśród powierzonych nam zadań jest kompleksowe utrzymanie czystości w wyżej wymienionych firmach.
    Jakie konkretnie usługi oferujemy? Zapraszamy po szczegóły – usługi.
    Przypominamy, że działamy na terenie powiatów: poznańskiego, warszawskiego, wrocławskiego i katowickiego.

  • Dezynsekcję i deratyzację powierz nam (wrzesień 2016)

    Niestety zarówno duże, jak i małe obiekty mogą być narażone na obecność różnego rodzaju szkodników. W ofercie swoich usług mamy również kompleksowe zabezpieczanie każdego obiektu przed szkodnikami. Działamy zgodnie z wymogami systemu HACCP (system Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli). Polega on na wykonaniu w pierwszej kolejności monitoringu aktywności szkodników, by potem przejść do dezynfekcji, a w przypadku stwierdzenia występowania szkodników wykonać zabiegi dezynsekcji i/lub deratyzacji.

    Dezynsekcja to tępienie owadów i innych szkodliwych stawonogów, a deratyzacja dotyczy szkodliwych gryzoni.

    W toku prac każdy z naszych Klientów jest informowany o aktualnym stanie populacji szkodników w postaci raportów sporządzanych podczas wykonywania usługi. Przygotowujemy również wytyczne co do dalszych zabezpieczeń sanitarno-higienicznych, które należy wprowadzić w obiekcie, by zabezpieczyć go przed szkodnikami.

    Wszystkie prace wykonują przeszkoleni pracownicy wyposażeni w sprawdzone i skuteczne środki chemiczne. Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia wykonania usługi.

  • Jak skutecznie czyścić wertikale? (wrzesień 2016)

    Wertikale to żaluzje pionowe, które często możemy spotkać w biurach naszych Klientów. Ze względu na gromadzący się na nich kurz i inne zanieczyszczenia, ze względów estetycznych i zdrowotnych powinny być czyszczone regularnie.

    W naszej firmie stosujemy do tego technikę ultradźwięków. Czyszczenie żaluzji pionowych możemy wykonać zarówno na miejscu w biurze u Klienta, jak i zabrać materiały do naszej siedziby. Przed przystąpieniem do mycia nasz personel odczepia poszczególne elementy i odpowiednio oznacza je. Dzięki temu wracają dokładnie na swoje pierwotne miejsce. Wertikale wkładane są do myjki i poddawane działaniu ultradźwięków. Proces czyszczenia może być wspomagany środkami chemicznymi. Tak oczyszczone żaluzje są lekko osuszane, a następnie rozwieszane. Rozwieszenie jeszcze wilgotnych materiałów sprawia, że wertikale zachowują swój naturalny kształt.

    Czym są ultradźwięki? To prąd wysokiej częstotliwości, który z generatora mocy jest dostarczany do przetwornika ultradźwięków, którego elementem roboczym są dwie płytki piezoceramiczne. Przetwornik, który jest przymocowany do dna lub ściany wanny, powoduje drgania, które są przenoszone do cieczy myjącej. Gwałtowne zagęszczenie i rozrzedzenie cieczy powoduje kawitację. Polega ona na szybkim powstawaniu i zanikaniu mikropęcherzy próżniowych powodujących intensywne odrywanie cząsteczek zanieczyszczeń w całej objętości płynu.


    Czy stosowanie ultradźwięków jest bezpieczne dla wertikali? Zdecydowanie tak. Ultradźwięki są też skuteczne, ponieważ docierają tam, gdzie standardowe metody mają trudności, czyli np. tak, gdzie są obciążniki czy koraliki.

  • Stawiamy na jakość (wrzesień 2016)

    Nasza firma może poszczycić się wieloma certyfikatami jakości. Poziom świadczonych przez nas usług jest kluczowym czynnikiem wyróżniającym nasze podejście do realizowanych działań. Potwierdzają to nasi Klienci, którzy latami współpracują z nami, wyrażając swoje zadowolenie z poziomu świadczonych przez naszych pracowników usług.

    Wśród naszych certyfikatów są:
    • Certyfikat Systemu Jakości PN-EN ISO 9001:2001 / 2002 - 2005 /w zakresie planowania, realizacji i monitoringu usług związanych z kompleksowym utrzymaniem czystości,
    • Certyfikat Systemu Jakości PN-EN ISO 9001:2001 / 2005 - 2008 / w zakresie planowania, realizacji i monitoringu usług związanych z kompleksowym utrzymaniem czystości,
    • Certyfikat Cleaning consulting - certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie utrzymania czystości w szpitalach i obiektach służby zdrowia,
    • Certyfikat szkoleń pracowniczych Instytut SVS & TMM Centrum Szkoleń w zakresie planowania, realizacji i monitoringu usług związanych z kompleksowym utrzymaniem czystości,
    • Certyfikat szkoleń pracowniczych TÜV Akademia Polska - certyfikat ukończenia szkolenia i zdania egzaminu na Auditora wewnętrznego Systemu ISO 9001:2000,
    • Certyfikat szkoleń pracowniczych Cleaning Consulting,
    • Certyfikat ukończenia szkoleń operatorów usług utrzymania czystości I stopnia,
    • Certyfikat szkoleń pracowniczych Johnson Diversey.

  • Skutecznie sprzątanie sanitariatów – część 2 (sierpień 2016)

    Utrzymanie porządku w sanitariatach rozpoczynamy od sprzątania na sucho – czynności te opisaliśmy w poprzednim wpisie „Skutecznie sprzątanie sanitariatów – część 1”. Gdy wykonamy te czynności, przechodzimy do sprzątania na mokro.
    1. W pierwszej kolejności spuszczamy wodę w toalecie i spryskujemy wnętrze muszli chemicznym środkiem czyszczącym. Czyścimy wnętrze muszli szczotką do WC, by następnie zostawić szczotkę w muszli na jakiś czas.
    2. Zwilżamy ściereczkę środkiem do sanitariatów i na mokro czyścimy przełączniki do światła i kontakty, by je zdezynfekować.
    3. Na mokro sprzątamy także glazurę w okolicach umywalki oraz umywalkę. Szczególną uwagę zwracamy na miejsca łączenia baterii z umywalką i otwór przelewowy w umywalce. Czyścimy baterie i krany, także umywalkę z zewnątrz.
    4.Czyścimy lustro i polerujemy je suchą ściereczką.
    5. Usuwamy zanieczyszczenia z półeczek, jeśli są.
    6. Następnie czyścimy przycisk spłuczki lub wierzch zbiornika na wodę. Nie zapomnijmy o pojemniku na papier toaletowy.
    7. Po tym czasie ponownie czyścimy muszlę wewnątrz, spłukujemy wodę i pod jej strumieniem czyścimy szczotkę do WC.
    8. Wycieramy uchwyt tej szczotki i stojak na nią.
    9. Kolejnym etapem prac jest wyczyszczenie glazury po bokach i za muszlą ustępową oraz deski ustępowej. Szczególną uwagę należy zwrócić na trudno dostępne miejsca przy zawiasach deski. Nie zapomnijmy o umyciu muszli z zewnątrz i od spodu.
    10. Ostatnim etapem jest umycie podłogi w toalecie.

    Przypominamy, że nasza firma prace dotyczące sprzątania sanitariatów wykonuje zarówno w biurach, jak w i hotelach, przychodniach lekarskich, halach i magazynach.

    Zapraszamy do zapoznania się z zakresem oferowanych przez nas usług w zakresie sprzątania.

  • Opinie naszych Klientów o nas (sierpień 2016)

    O tym, czy warto z nami pracować, wiedzą najlepiej nasi Klienci. Zapytaliśmy ich o opinie dotyczące współpracy z nami i o ocenę naszych usług. Dziękujemy Państwu za podzielenie się z nami swoimi komentarzami.

    Michał Wójcik, Wiceprezes Zarządu H. Cegielski – Fabryka Silników Agregatowych i Trakcyjnych sp. z o.o.:
    „Zaangażowanie pracowników, a przede wszystkim Kierowników Nadzoru odpowiedzialnych za podległe osoby wykonujące bezpośrednio nadane im obowiązki, to szczególny atut firmy Romwit Polska”.

    Michał Banak, Zarząd EY Global Services Poland:
    „Usługi wykonane są prawidłowo, zgodnie z umową, przy zastosowaniu profesjonalnych urządzeń i preparatów chemicznych. Dbałość o zadowolenie Klienta i liczenie się z jego wszelkimi sugestiami to atut tej firmy”.

    Po więcej opinii zapraszamy do zakładki Referencje na naszej stronie.

    W ciągu 23 lat obecności na rynku mieliśmy przyjemność współpracować z ponad 80 klientów. Jeśli chcą Państwo poznać naszą ofertę i ceny, zapraszamy do kontaktu.

  • Czyszczenie wykładzin dywanowych (sierpień 2016)

    W ramach czyszczenia pielęgnacyjnego, o którym szerzej pisaliśmy tutaj, możemy zastosować tzw. bonnetowanie oscylacyjne. Metoda ta polega na bieżącym usuwaniu plam i zabrudzeń oraz na sukcesywnym czyszczeniu i impregnacji wykładzin. Dzięki czemu nie tylko wyczyścimy skutecznie wykładzinę, ale także zabezpieczymy ją przed przedwczesnym zabrudzeniem. Co ważne, wykładzinę po zastosowaniu tej metody czyszczenia można oddać do użytku już po 2 godzinach od zakończenia procesu. To ważne szczególnie, gdy mamy do czynienia z wykładzinami położonymi w ciągach komunikacyjnych, gdzie ruch jest nasilony.
    Regularne czyszczenie wykładzin metodą bonnetowania oscylacyjnego pozwala również na utrzymanie wykładziny przez długi czas w bardzo dobrym stanie, co zwiększa jej żywotność.

    Po zakończeniu procesu czyszczenia, warto rozważyć zastosowanie zabezpieczenia wykładziny przed intensywnym brudzeniem. Stosujemy do tego specjalne, sprawdzone i dobrej jakości impregnaty. Pokrywają one włókna wykładziny niewidzialną warstwą ochronną, powodując, że brud nie gromadzi się w wykładzinie tylko pozostaje ponad nią. Produkt zapobiega także filcowaniu się wykładzin. Jest idealnym uzupełnieniem bonnetowania oscylacyjnego.

  • Jak pracuje się w Romwit? Poznaj opinie naszych pracowników (lipiec 2016)

    Zatrudniamy około 220 pracowników. To sumienne, doświadczone i pracowite osoby, których pracę każdego dnia doceniają nasi Klienci. Postanowiliśmy zapytać się wybranych osób, jak oceniają pracę w naszej firmie.

    Pani Basia, pracownik sprzątający, jest z nami od 2001 r. To już 15 lat!
    - Moja praca jest dla mnie ważna – mówi Pani Basia. - Staram się wykonywać ją solidnie i najlepiej jak potrafię. Znam w tym miejscu każdy kąt i wiem, że wszystko musi być sprzątnięte na najwyższym poziomie. Ale warto ciężko pracować. Słyszę w podziękowaniu od Klientów miłe słowa.
    Pan Aleksander pracuje u nas jako Koordynator Nadzoru Usług. Dołączył do zespołu Romwit w 1997, co oznacza, że wkrótce będzie obchodził rocznicę 20-lecia zatrudnienia! Jak nas ocenia? - To ciekawa praca. Lubię ją, bo mam duży kontakt z Klientami. To rzetelna, wypłacalna firma –pieniądze są zawsze na czas i wszyscy zatrudnieni są na umowę – opowiada Pan Aleksander.

    Po więcej opinii zapraszamy do zakładki PRACA.
    Dziękujemy naszym pracownikom za trud i zaangażowanie, jaki każdego dnia wkładają w swoją pracę!

  • Sprzątanie biura powierz fachowcom (lipiec 2016)

    Powierzając nam sprzątanie biur, mają Państwo pewność, że wykonane prace porządkowe będą kompleksowe. Robimy to od lat, a nasz personel jest nieustanie szkolony w tym zakresie, byśmy mogli utrzymać wysoką jakość świadczonych usług.

    Przystępując do sprzątania pomieszczeń biurowych, w pierwszej kolejności opróżniamy kosze na śmieci i czyścimy je. Następnie usuwamy zabrudzenia i odciski palców z drzwi. Usuwamy kurz z miejsc poziomych drzwi, także z przełączników świateł, klamek, ram i parapetów. Czyścimy grzejniki i przystępujemy do usuwania zabrudzeń z mebli i sprzętu biurowego. Wycieramy słuchawki telefoniczne i telefony. Usuwamy zanieczyszczenia z biurek, stołów, szafek, nóg biurek i innych elementów konstrukcji stołów czy krzeseł.
    Wycieramy kontakty i listwy zasilające. Na koniec odkurzamy wykładzinę dywanową i ustawiamy równo krzesła i fotele.

    Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą w zakresie sprzątania biur.

  • Dobieramy odpowiednie środki chemiczne (lipiec 2016)

    Jakich środków użyć, by pozbyć się zabrudzeń np. tłustych, a jakich do wapiennych?

    Środek chemiczny o odczynie kwasowym usunie zabrudzenia wapienne. Takie środki mają pH od 0 do 5,5. Mają one zazwyczaj w sobie kwasy: cytrynowy, szczawiowy, fosforowy, azotowy, solny fluorowodorowy, siarkowy.
    Z kolei do usuwania tłustych zabrudzeń lepiej wykorzystać środek chemiczny zasadowy. Ma on pH od 8,5 do 14. W ich składzie można znaleźć np. wodorotlenek sodu (dobrze myje np. posadzki, usuwa ropę) lub wodorotlenek potasu (usuwa tłuste plamy z piekarników, grilla, przypalonych garnków, patelni itp.).

    Powierzając nam usługę sprzątania, mają Państwo pewność, że zastosujemy odpowiednie środki w zależności od zabrudzenia i jego stopnia. Szkolimy się nieustannie w tym zakresie. Polecamy nasze usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, hoteli, sklepów, przychodni, laboratoriów i magazynów.
    Działamy na terenie powiatów: poznańskiego, wrocławskiego, warszawskiego, katowickiego i w Trójmieście.

  • Skutecznie sprzątanie sanitariatów – część 1 (czerwiec 2016)

    Prace dotyczące sprzątania sanitariatów wykonujemy zarówno w biurach, jak w i hotelach, przychodniach lekarskich, halach i magazynach.

    Pierwszy etap prac dotyczących sprzątania sanitariatów obejmuje prace na sucho. Najpierw powinniśmy przygotować wszystkie niezbędne środki do pracy. Będą to m.in.:
    • dwie ściereczki (najlepiej w różnych kolorach),
    • gąbka,
    • środek chemiczny do toalet,
    • szczotka do WC,
    • butelka ze spryskiwaczem,
    • odświeżacz powietrza,
    • szufelka i zmiotka,
    • woreczki na śmieci,
    • rękawice,
    • zestaw do mycia podłóg,
    • środki do uzupełniania takie jak mydło, ręczniki, papier toaletowy.

    Prace tzw. suche rozpoczynamy od założenia rękawic, by w suchych rękawicach uzupełnić braki papieru toaletowego oraz ręczników papierowych. Następnie dolewamy mydło do dozowników. Kolejnym etapem jest opróżnienie kosza na śmieci i jeśli tego wymaga, wyczyszczenie go zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Zamiatamy luźne zanieczyszczenia na szufelkę, a potem usuwamy zanieczyszczenia suchą ściereczką z przełączników światła i kontaktów, by następnie wyczyścić dozowniki do ręczników i mydła.

    Kolejne etapy prace dotyczące sprzątania toalet omówimy w kolejnej części.
    Zapraszamy do zapoznania się z zakresem oferowanych przez nas usług w zakresie sprzątania.

  • Szkolenia dla kadry kierowniczej (czerwiec 2016)

    Nasza kadra kierownicza wzięła udział w kolejnych szkoleniach, podczas których poszerzała swoją wiedzę produktową.

    Tym razem pierwsze spotkanie dotyczyło nowych środków chemicznych oraz innych produktów z linii Merida, a drugie było szkoleniem z przedstawicielem marki Dr. Schutz. Podczas szkoleń mieliśmy okazję poznać szerokie spektrum działania produktów.
    Chętnie inwestujemy w siebie, ponieważ wiemy, że nowe technologie i rozwiązania są naszym sprzymierzeńcem w codziennym sprzątaniu.

  • Odsłaniamy nową stronę (maj 2016)

    Zapraszamy do przejrzenia naszej nowej strony. Oprócz informacji na temat naszej firmy i świadczonych usług, znajdą tu Państwo również dwie ważne dla nas części. To opinie naszych Klientów o współpracy z nami oraz wypowiedzi naszych pracowników o tym, jak pracuje się im w Romwit Polska.

    W swoim portfolio mamy już ponad 80. Klientów. Wielu z nich trafiło do nas z polecenia przez inne firmy. Do obsługi tak wielu firm zatrudniamy 220 pracowników. Wielu z nich pracuje u nas od kilkunastu lat.
    Polecamy także zakładkę Częste pytania, gdzie przybliżamy zasady współpracy z Romwit Polska. Jeśli nie znajdą tam Państwo odpowiedzi na poszukiwane pytania, zapraszamy do kontaktu.
    Nasza nowa wersja strony dostępna jest także w wersji na telefony.

  • Jak sprzątamy pomieszczenia biurowe? (maj 2016)

    Jedną z głównych usług, jakie świadczymy na rzecz naszych Klientów, jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych. Nasze prace obejmują w tym zakresie m.in.:
    • usuwanie zabrudzeń z mebli, drzwi i innych powierzchni,
    • usuwanie kurzu ze wszystkich powierzchni,
    • utrzymanie czystości parapetów, grzejników, włączników,
    • dbanie o czystość sprzętu komputerowego i innych urządzeń biurowych,
    • opróżnianie koszy na śmieci i czyszczenie ich,
    • odkurzane powierzchni poziomych - wykładzin, dywanów.

    Szczegółowy zakres prac ustalany jest indywidualnie z Klientem w zależności od jego potrzeb. Nad pracami naszego personelu czuwa Koordynator Nadzoru Usługi, który jest osobą kontaktową dla naszych Klientów.
    Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą naszej firmy w zakresie sprzątania.

  • Nowi Klienci (kwiecień 2016)

    Pierwszy kwartał 2016 roku przyniósł nam 3 nowych Klientów.

    To firmy:
    • Trakcja z Puszczykowa,
    • Geze z Warszawy,
    • Stream Soft z Wrocławia.

    Witamy i dziękujemy za zaufanie. Nasze zadania w ww. firmach obejmują kompleksowe utrzymanie czystości.
    Polecamy nasze szerokie usługi w zakresie utrzymania porządku biur, hoteli, sklepów, także terenów zielonych. Szczegóły znajdą Państwo w części usługi na naszej stronie.

  • Zadbaj na wiosnę o tereny wokół firmy (kwiecień 2016)

    Zanim wiosna zadomowi się znowu na dobre, warto zadbać o tereny zewnętrzne wokół firmy.

    Prace porządkowe należy zacząć od zebrania śmieci, uschłej trawy i liści, by następnie przejść do zamiatania dróg, parkingów, chodników i placów. To także czas na przycinanie żywopłotów, drzew i krzewów oraz sadzenie nowych roślin.
    Prace naszej firmy dotyczące dbania o tereny zielone wokół firm obejmują także utrzymanie zieleni w dobrej kondycji poprzez nawożenie, podlewanie i ochronę chemiczną przed szkodnikami i chorobami. Czynności te wykonuje nasz wykwalifikowany ogrodnik.
    Zapraszamy do zapoznania się z naszymi usługami.

  • Jak skutecznie usunąć kurz z podłogi? (kwiecień 2016)

    Zanim przejdziemy do usuwania kurzu z podłogi, aby wykonać to zadanie skutecznie, powinniśmy w pierwszej kolejności usunąć z podłogi mokre, wilgotne lub kleiste plamy. Najlepiej zrobić to przy pomocy ściereczki.
    Dopiero potem możemy przejść do usuwania kurzu z podłogi. Przy pomocy zmiotki usuwamy kurz, zaczynając od krawędzi pomieszczenia i jego narożników. Następnie usuwamy kurz spod krzeseł, stołów i innych mebli. Dopiero potem z części otwartych. Zebrany kurz i brud zgarniamy na szufelkę.

  • Impreza plenerowa – jak zaplanować sprzątanie? (kwiecień 2016)

    Za oknem robi się coraz cieplej, a to znak, że za chwilę rozpocznie się sezon na imprezy plenerowe. Warto wcześniej przemyśleć, jak zabezpieczymy naszą imprezę, aby sprzątanie w jej trakcie i po niej było jak najmniej uciążliwe.

    Sprzątanie zanieczyszczeń
    Po pierwsze na podstawie wielkości imprezy i planowanej liczby gości, ustalamy liczbę niezbędnych pojemników na śmieci i ich rozmieszczenie. Działania te dzielimy na dwie części – decydujemy, gdzie ustawiony będzie centralny kontener na śmieci (od 1 do 8 m3) oraz mniejsze pojemniki. One powinny być ulokowane w newralgicznych miejscach tak, aby nie zakłócały przebiegu impreza, ale były bez problemów dostępne dla gości.
    Planując większe imprezy, warto skorzystać z pomocy firm sprzątających, których personel może być odpowiedzialny za bieżące zbieranie nieczystości z terenu, gdzie odbywa się spotkanie czy zabawa, stałe opróżnianie mniejszych pojemników na śmieci i wymienianie worków, jeśli to konieczne.

    Sanitariaty
    Do zadań osób sprzątających może też należeć utrzymanie czystości oraz uzupełnianie środków higienicznych w kontenerach sanitarnych, o które także powinniśmy wcześniej zadbać. Warto przemyśleć ich ustawienie na terenie miejsca, gdzie odbędzie się impreza plenerowa.

    Finalne sprzątanie
    Po zakończeniu imprezy plenerowej czas na finalne sprzątanie całego terenu, wywóz kontenerów ze śmieciami i sanitariatów. Powierzając nam zadanie obsługi takiej imprezy plenerowej, mają Państwo gwarancję dobrego jej zabezpieczenia pod kątem utrzymania czystości – zarówno w jej trakcie, jak i po zakończeniu. Przez całą imprezę nad usługą czuwa nasz koordynator, a personel sprzątający ubrany jest w wygodne i estetyczne stroje służbowe z identyfikacją firmy.

    Polecamy naszą usługę obsługi imprez plenerowych w zakresie sprzątania w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Trójmieście i Katowicach.

  • Zasady prawidłowego mopowania podłóg (marzec 2016)

    Gdy wiemy już, jak odpowiednio przygotować się do mycia podłogi, możemy przejść do jej mopowania.

    Mycie podłogi rozpoczynamy od prowadzenia mopa wzdłuż krawędzi pomieszczenia, w którym sprzątamy. Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne wyczyszczenie narożników, w których często gromadzi się kurz i inne zanieczyszczenia. Następnie wracamy do miejsca, gdzie rozpoczęliśmy pracę i przechodzimy do mopowania środkowej powierzchni podłogi. Zmywamy tę powierzchnię ruchami ósemkowymi. Po umyciu fragmentu podłogi, obracamy mop na drugą stronę i myjemy kolejny fragment powierzchni. Pamiętajmy o płukaniu mopa, by oczyścić go z zabrudzeń. A następnie wypłuczmy go w czystej wodzie z płynem, by kontynuować pracę.

    Zapraszamy do zapoznania się z zakresem usług, które świadczymy.

  • Nowi Klienci to nowe miejsca pracy (luty 2016)

    Grono naszych Klientów powiększyło się ostatnio o takich firmy jak:
    • Eltel,
    • Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy,
    • Forte Sweden.
    Również nasi stali Zleceniodawcy zwrócili się do nas z prośbą o obsługę 3 nowych lokalizacji, dając tym samym wyraz dużego zadowolenia z jakości naszych serwisów oraz obsługi.
    Dzięki temu pojawiło się w naszej firmie 15 nowych miejsc pracy. Nasz nowy personel przechodzi szkolenia stanowiskowe, produktowe , BHP i inne, aby w profesjonalnie dbać o codzienny wizerunek obiektów naszych dotychczasowych i nowych Klientów.

  • Nasz system kontroli jakości (luty 2016)

    Jakość realizowanych przez nas usług ma dla nas kluczowe znaczenie. Dlatego nie tylko szkolimy naszych pracowników m.in. z zasad i technik sprzątania czy z zachowania tajemnicy, ale także starannie dobieramy produkty i maszyny, których używamy do sprzątania. Współpracujemy w tym zakresie z wiodącymi i doświadczonymi producentami.

    Wprowadziliśmy również i wciąż rozwijamy system kontroli jakości wykonywanych usług, który oparty jest na normie ISO 9001:2001. Dajemy naszym Klientom pełen wgląd w nasz kluczowy dokument dotyczący współpracy – Książkę Koordynatora. Dzięki temu mogą oni kontrolować zakres usług i jakość ich realizacji. W każdym obsługiwanym przez nas obiektów funkcjonuje także Zeszyt Obiektu, gdzie strony umowy mogą wpisywać swoje uwagi, spostrzeżenia i prośby dot. jakości usługi.
    Aby stale dbać o jakość świadczonych usług i podnosić je, zachęcamy wszystkich naszych pracowników do wnoszenia propozycji zmian i usprawnień w zakresie oferowanych usług i sposobów ich wykonywania.

    O jakość naszych usług dbają także Koordynatorzy Nadzoru Usługi, którzy są osobami kontaktowymi dla naszych Klientów i którzy koordynują prace personelu sprzątającego.

    Wierzymy, że tak kompleksowe i wielotorowe podejście do jakości oferowanych usług przynosi najlepsze efekty, czyli zadowolenie naszych Klientów.

  • Oferta współpracy dla Twojej firmy (styczeń 2016)

    Jak wygląda nasz proces ofertowania? Jest szybki i prosty: zgłoszenie > rozmowa > oferta > negocjacje > umowa.

    Nie operujemy gotowymi cennikami. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, szczegółowo analizując jego potrzeby, by móc zaoferować najlepiej dopasowaną usługę.
    Zapraszamy do zapoznania się z oferowanymi przez naszą firmę usługami, a następnie do kontaktu za pośrednictwem formularza. Po otrzymaniu danych, nasz przedstawiciel handlowy przygotuje i dostarczy niezobowiązującą ofertę cenową.
    Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego z naszym Działem Handlowym.

  • Rodzaje sprzątania – część 2 (grudzień 2015)


    W artykule Rodzaje sprzątania – część 1 przedstawiliśmy 4 typy sprzątania – codzienne, tzw. pielęgnacyjne, okresowe, gruntowe i zabezpieczenia. Omówiliśmy też 2 pierwsze. Dziś zapraszamy do zapoznania się z charakterystyką pozostałych rodzajów.

    Sprzątanie gruntowne polega na dogłębnym doczyszczeniu wszystkich powierzchni, usunięciu zabrudzeń i starych powłok ochronnych jak np. polimeru czy akrylu. Do sprzątania gruntownego używamy mocnych środków chemicznych i – jeśli to konieczne – maszyny wspierające nas w doczyszczeniu. Naszym Klientom takie sprzątanie polecamy przy rozpoczęciu współpracy, przy pierwszym wejściu na obiekt.
    Kolejny rodzaj sprzątania to zabezpieczenie. Jego celem jest przedłużenie żywotności powierzchni, co ułatwia późniejsze sprzątanie, zmniejsza jego koszty i poprawia estetykę powierzchni. Najczęściej stosujemy zabezpieczenia na podłogi, kładąc specjalne warstwy ochronnego preparatu. Dzięki temu podłoga jest czysta i błyszcząca, a co najważniejsze chroniona przed uszkodzeniami i zużyciem.
    Polecamy się do sprzątania!

  • Nowi Klienci (listopad 2015)

    Jest nam niezmiernie miło powitać wśród naszych nowych Klientów takie firmy jak: Toyota Bońkowscy, Polski Związek Motorowy, AMGT Machczyńscy s.j., Elavon, HART sp. z o.o., P.P.U.H. Tami.

    Do naszych zadań należy świadczenie kompleksowych, bieżących usług utrzymania czystości w wyżej wymienionych firmach. Dziękujemy Państwu za zaufanie i mamy nadzieję sprostać powierzonym nam zadaniom. W gronie Klientów naszej firmy jest już ponad 80 firm. Z wieloma z nich związaliśmy się na długie lata, a duża część nowych firm trafia do nas z polecenia naszych usług przez innych Klientów. Przypominamy, że działamy na terenie powiatów: poznańskiego, warszawskiego, wrocławskiego i katowickiego. Rozwijamy swoją działalność także w Trójmieście. Zapraszamy do kontaktu.

  • Rodzaje sprzątania - część 1 (listopad 2015)

    Wyróżniamy kilka rodzajów sprzątania: codzienne, tzw. pielęgnacyjne, okresowe, gruntowe, zabezpieczenia. Dziś przyjrzymy się dwóm pierwszym.

    Sprzątanie codzienne to sprzątanie pielęgnacyjne. Polega na usuwaniu bieżących, widocznych zanieczyszczeń, które powstają każdego dnia w naszym domu czy w pracy na skutek standardowego ich użytkowania.

    W ramach sprzątania pielęgnacyjnego usuwamy widoczny brud, czyli np. bieżące zabrudzenia, plamy, rozlane płyny, okruchy, ale też układamy rzeczy, zmywamy naczynia itp. Stosujemy do tego łagodne środki chemiczne. Inaczej wygląda jednak sprzątanie okresowe. Jego zadaniem jest usunięcie wszystkich zabrudzeń bieżących i takich, które powstały od czasu ostatniego sprzątania okresowego. Zazwyczaj sprzątanie okresowe wykonujemy raz w tygodniu. Stosujemy do tego mocniejsze środki chemiczne, jeśli to konieczne. Czyścimy wtedy dokładnie całe powierzchnie, a nie tylko te miejsca, gdzie jest widoczny brud. Polecamy się do sprzątania!

  • Szkolenie z Dr. Schutz (październik 2015)

    Szkolenia są ważnym elementem podnoszenia kompetencji naszych pracowników. W ostatnim szkoleniu z przedstawicielem firmy Dr. Schutz – Andrzej Zabiega, wzięli udział nasi Koordynatorzy odpowiedzialni za nadzór usług, pracownicy Działu Handlowego, Działu Obsługi Klienta i pracownicy Serwisu Usług Dodatkowych (SUD).

    Mieliśmy okazję uczyć się od najlepszych – firma Dr. Schutz działa na rynku od 1955 r. i jest światowym liderem w utrzymaniu wykładzin podłogowych (dywanowych i elastycznych). Produkuje środki do pielęgnacji podłóg i ma w tym zakresie unikalne i innowacyjne rozwiązania. Wszystkie rozwiązania opracowywane są w laboratorium Dr. Schutz i testowane przez niezależne instytuty. Firma współpracuje z producentami pokryć podłogowych oraz instytutami i organizacjami branżowymi. Co ważne, produkuje w zgodzie z ekologią.
    Dziękujemy za spotkanie i podzielenie się z nami wiedzą i wskazówkami. Z pewnością wykorzystamy je w naszej codziennej pracy.

  • Jak dobrze umyć podłogę? (październik 2015)

    W naszym cyklu porad polecamy kilka wskazówek na temat tego, jak skutecznie umyć podłogę.

    W pierwszej kolejności należy usunąć z podłogi mokre, wilgotne i kleiste plamy. Używamy do tego ściereczki. Dopiero potem usuwamy zmiotką kurz, zaczynając od krawędzi pomieszczenia. Mając tak przygotowaną podłogę, możemy rozpocząć zmywanie. Przydadzą się do tego dwa wiadra z wodą lub jedno wiadro z dwoma komorami (dwudzielne). Do jednego wiadra dodajemy środek do mycia podłóg. Najpierw płuczemy mopa w czystej wodzie bez płynu a następnie w wodzie z płynem. Myjemy podłogę w pomieszczeniu. Zaczynamy od narożników i krawędzi, by potem zmyć pozostałą powierzchnię ruchami ósemkowymi. Brudnego mopa płuczemy w wodzie bez płynu, by wypłukać nieczystości, a następnie moczymy go w wodzie z płynem. Kontynuujemy zmywanie podłogi.

    Na koniec pracy dokładnie płuczemy mopa. Polecamy naszą usługę mycia podłóg. W naszej ofercie znajdą Państwo także doczyszczenia i zabezpieczenia podłóg, pranie wykładzin, czyszczenie elewacji, żaluzji/wertikali, mycie okien, także alpinistyczne oraz mycie przeszkleń i ścianek działowych.

  • A może potrzebujecie Złotej Rączki? (wrzesień 2015)

    Prace konserwatorskie („złota rączka”) obejmują drobne naprawy elektryczne, stolarskie i kanalizacyjne, np. wymiana żarówek, naprawy drobnego sprzętu elektrycznego, zamków, mebli, okuć, armatury sanitarnej, zaworów, udrażnianie odpływów, wieszanie tablic, obrazów,

    montaż wyposażenia wnętrz, drobne prace ogólnobudowlane, dorabiane kluczy itp. Konserwator pojawia się na obiekcie w ustalonych dniach (w trakcie lub po godzinach pracy) lub w przypadku awarii na wezwanie Klienta.

  • Szkolimy nowych pracowników (wrzesień 2015)

    Wciąż się rozwijamy, nasze portfolio Klientów poszerza się, dlatego prowadzimy stałą rekrutację osób do sprzątania.

    Aby nasz personel wykonywał swoje zadania jak najlepiej, bezpiecznie i był równocześnie wizytówką firmy, przeprowadzamy specjalistyczne szkolenia z zakresu:
    · profesjonalnego sprzątania wnętrz,
    · zasad BHP,
    · zachowania tajemnicy, zakazu wynoszenia i zapoznawania się z dokumentami oraz informacjami znajdującymi się u Klienta. Wierzymy, że taka inwestycja jest niezbędna, by świadczyć wysokiej jakości usługi. Podczas szkoleń nasi pracownicy otrzymują wiele cennych informacji oraz materiały szkoleniowe.