Częste pytania
  • Pytanie Sebastian

    Odpowiedź Sebastian

  • Jak obniżyć składki na PFRON

    Każda firma, która zatrudnia na umowę o pracę powyżej 25 osób, odprowadza co miesiąc składki na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON). Podpisując umowę z naszą spółką na usługi porządkowe, mogą Państwo obniżyć tę wpłatę nawet o 30% wartości naszej faktury co miesiąc. Wysokość obniżenia jest zmienna i zależy m.in. od liczby osób z orzeczeniem o niepełnosprawności zatrudnionych w naszej spółce. Obecnie na 240 zatrudnianych przez nas pracowników prawie 30% posiada takie orzeczenie.

  • Kim są nasi pracownicy

    Nasi pracownicy to zespół przeszkolonych i doświadczonych 240 osób pracujących na terenie 4 powiatów: poznańskiego, wrocławskiego, warszawskiego i katowickiego. Rozwijamy także swoją obecność na terenie Trójmiasta. Każdy z naszych pracowników przechodzi specjalistyczne szkolenia stanowiskowe i te w zakresie BHP. Prawie 30% naszego zespołu posiada orzeczenie o niepełnosprawności. Dzięki powierzeniu nam usługi sprzątania mogą Państwo obniżyć comiesięczne składki na PFRON nawet do 30%. O tym, jak pracuje się u nas, najlepiej będzie, gdy powiedzą Państwu nasi pracownicy – zapraszamy do zapoznania się z ich opiniami.

  • Z kim współpracujemy

    Nasza spółka świadczy stałe usługi porządkowe m.in. dla przedsiębiorstw usługowych, produkcyjnych, hoteli, banków, biur podróży, sklepów, kancelarii prawnych, gabinetów lekarskich, przedszkoli i szkół, wspólnot mieszkaniowych. Zachęcamy do sprawdzenia referencji, jakie wystawili nam nasi Klienci.

  • Gdzie działamy

    Dzięki stałemu rozwojowi obecnie swoje usługi świadczymy na terenie powiatów poznańskiego i wrocławskiego oraz na terenie Warszawy i Katowic (także okolice tych miast). Rozwijamy także swoją obecność w Trójmieście. Zapraszamy do kontaktu.

  • Jak pracujemy

    Każdy zespół dedykowany do obsługi Państwa firmy posiada Koordynatora Nadzoru Usługi, który odpowiada za prace personelu i jest osobą kontaktową dla Klienta. Pracujemy w ramach stałych umów, regularnie sprzątając Państwa biura lub w ramach jednorazowych zleceń na życzenie Klienta. Jesteśmy do dyspozycji zarówno w tygodniu (także po zakończeniu pracy przez Państwa pracowników), jak również w weekendy, w nocy czy podczas specjalnych okazji. Zapraszamy do zapoznania się z usługami, które świadczymy.

  • Koordynacja zespołu sprzątającego

    Każda grupa pracowników odpowiedzialnych za prace porządkowe na terenie Państwa firmy posiada wyznaczonego Koordynatora Nadzoru Usługi. Odpowiada on za organizację pracy zespołu oraz nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem. To także osoba kontaktowa dla Państwa, której zadaniem jest natychmiastowe rozwiązywanie ewentualnych problemów i pojawiających się próśb. Lata praktyki w organizowaniu personelu sprzątającego utwierdziły nas w przekonaniu, że taka forma współpracy z Klientem przynosi najlepsze efekty i daje naszym Klientom poczucie sprawnie realizowanej usługi. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi usługami.

  • Stosowany sprzęt i środki chemiczne

    Świadcząc usługi sprzątania, korzystamy tylko z profesjonalnej chemii, maszyn i urządzeń wiodących na rynku producentów. Za dobór właściwych środków do sprzątanego obiektu odpowiada Koordynator Nadzoru Usługi, który dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu jest w stanie szybko i właściwie dobrać indywidualny typ i rodzaj środków oraz niezbędny sprzęt. W przypadku nietypowych powierzchni czy zabrudzeń korzystamy również ze wsparcia techników producenta środków chemicznych, by skutecznie zrealizować powierzone nam zadanie.

  • Wciąż się szkolimy

    Każdy zatrudniony w naszej firmie pracownik przechodzi szkolenia z zasad profesjonalnego sprzątania wnętrz. Szczególną uwagę zwracamy także na szkolenia z zakresu zachowania tajemnicy, zakazu wynoszenia i zapoznawania się z dokumentami oraz informacjami znajdującymi się u Klienta. Nasz Serwis Usług Dodatkowych szkolony jest w zakresie wykorzystania najnowszych maszyn i urządzeń oraz środków chemicznych do prac specjalistycznych i dodatkowych. Każdy z naszych pracowników przechodzi również obowiązkowe szkolenie BHP oraz badania lekarskie wykonywane przez lekarza medycyny pracy.

  • Szkolenia z zachowania tajemnicy

    Każdy nasz pracownik przechodzi obowiązkowe szkolenie z zakresu zachowania tajemnicy, zakazu wynoszenia i zapoznawania się z dokumentami oraz informacjami znajdującymi się u Klienta w miejscu sprzątania. Zwracamy szczególną uwagę na ten aspekt naszej pracy, aby dać Państwu pewność, że nasze usługi będą wykonane nie tylko profesjonalnie, ale również z poszanowaniem tajemnicy Państwa przedsiębiorstwa.

  • Przejęcie pracowników Klienta

    Świadczymy także usługę przejęcia zatrudnionego przez Państwa personelu sprzątającego i pomocniczego. Możemy zaoferować ciągłość zatrudnienia, wypracowane świadczenia czy niezmienność zarobków. Wspieramy także naszych Klientów w negocjacjach ze związkami zawodowymi. Zapraszamy do kontaktu.

  • Szczegółowy zakres świadczonych usług

    Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym wykazem świadczonych przez nas usług:

     

    Sprzątanie

     

    • sprzątanie wnętrz – przedsiębiorstw usługowych, produkcyjnych, hoteli, banków, biur podróży, sklepów, kancelarii prawnych, gabinetów lekarskich, przedszkoli i szkół, wspólnot mieszkaniowych, hal i magazynów,
    • serwis porządkowy – bieżące sprzątanie, uzupełnianie materiałów higienicznych, obsługa spotkań i konferencji itp.,
    • wyposażenie obiektów w materiały higieniczne (mydło, ręczniki, papier itp.),
    • montaż dozowników artykułów higienicznych i zapachowych,
    • sprzątanie terenów zewnętrznych,
    • pielęgnacja, aranżacja i konserwacja zieleni wewnątrz i na zewnątrz budynków,
    • sprzątanie po imprezach plenerowych,
    • sprzątanie po pracach remontowo-budowlanych,
    • sprzątanie po zgonach, wypadkach lub zagrożeniach biologicznych,
    • organizacja stref wejściowych do budynków (wycieraczki).

     

    Mycie, czyszczenie i konserwacja

     

    • mycie okien, ram i parapetów,
    • mycie przeszkleń i ścianek działowych,
    • mycie szklanych elewacji,
    • mycie alpinistyczne/wysokościowe,
    • pranie wykładzin,
    • doczyszczenia i zabezpieczenia podłóg,
    • czyszczenie elewacji,
    • czyszczenie żaluzji/wertikali (również ultradźwiękiem),
    • inne prace wysokościowe,
    • czyszczenie i konserwacja bram, krat, kurtyn, ramp rozładunkowych,
    • czyszczenie sprzętu biurowego (komputery, klawiatury, monitory, drukarki itp.),
    • czyszczenie i odśnieżanie dachów,
    • udrażnianie rynien,
    • montaż odstraszaczy ptaków,
    • dezynsekcja i deratyzacja,
    • dezynfekcja mikrodyfuzją.

     

    Serwis techniczny "złota rączka"

     

    • drobne naprawy elektryczne, stolarskie i kanalizacyjne,
    • naprawy drobnego sprzętu elektrycznego,
    • naprawy zamków, mebli, okuć, armatury sanitarnej, zaworów, udrażnianie odpływów,
    • montaż wyposażenia wnętrz, w tym wieszanie tablic, obrazów,
    • drobne prace ogólnobudowlane,
    • dorabiane kluczy.

     

    Obsługa techniczna budynków

     

    • klimatyzacja, wentylacja i ogrzewanie (HVAC),
    • systemy oświetlenia,
    • systemy wodno-kanalizacyjne,
    • systemy zamykające,
    • dźwigi osobowe i towarowe,
    • bramy, kraty, kurtyny i rampy przeładunkowych wraz z automatyką,
    • kontrola warunków bezpieczeństwa, instrukcji BHP, sprzętu PPOŻ, itp.,
    • przejęcie odpowiedzialności za usługi obce (najem, remonty, transport, serwisy itp.).

     

    Inne usługi

     

    • przeprowadzki,
    • ochrona osób i mienia.

  • Jak można zgłosić uwagi do naszych usług

    Jeśli w trakcie wykonywania usługi, będą mieli Państwo sugestie, prośby lub uwagi do jakości świadczonych przez nas usług lub ich zakresu, prosimy o niezwłoczne przekazanie ich dedykowanemu Państwa firmie Koordynatorowi nadzorującemu usługę, który pomoże w rozwiązaniu danej kwestii.  Mogą Państwo także zgłosić swoją reklamację bezpośrednio do centrali firmy – dane kontaktowe znajdą Państwo w zakładce Kontakt. Złożona reklamacja uzyskuje u nas wysoki priorytet i jest natychmiast rozpatrywana. Niezwłocznie dążymy też do usunięcia przyczyny zdarzenia. W zależności od typu reklamacji proponujemy Państwu np. możliwość wykonania dodatkowej usługi przez naszą firmę w ramach rekompensaty.
    Dziękujemy za wszystkie uwagi i sugestie, które pozwalają nam rozwijać nasze usługi i podnosić ich jakość.