Jakie usługi wykonujemy
Zapewniamy kompleksowe usługi podstawowe i specjalistyczne:
Usługi podstawowe
- sprzątamy kompleksowo nowoczesne biurowce i mniejsze biura
- sprzątamy salony samochodowe i wystawowe, kancelarie, placówki medyczne i bankowe
- sprzątamy hale produkcyjne i magazynowe, części socjalne i sanitarne
- sprzątamy i dezynfekujemy w formie dyżurów, pomagamy podczas spotkań i konferencji
Usługi specjalistyczne
- dostarczamy i uzupełniamy ręczniki, papiery, mydła, środki zapachowe i dezynfekujące
- serwisujemy ekspresy kawowe, usuwamy kamień ze sprzętów AGD
- myjemy okna, także na wysokości i alpinistycznie
- czyścimy wykładziny dywanowe i tapicerkę, doczyszczamy i konserwujemy posadzki
- doczyszczamy obiekty po pracach budowlanych i remontach, czyścimy instalacje techniczne
- sprzątamy tereny zewnętrzne, parkingi, pielęgnujemy trawniki i nasadzenia
- dbamy o rośliny w obiektach i wykonujemy drobne naprawy
- wynajmujemy maty wejściowe i urządzenia do czyszczenia obuwia
- pilnujemy terminów przeglądów i wzywamy serwisy specjalistyczne
- organizujemy różne zakupy i usługi obce
Dezynfekcja
- bio dezynfekcja – wyjątkowo skuteczna, bezpieczna dla ludzi, zwierząt i środowiska
- dezynfekcja manualna – tradycyjna ręczna dezynfekcji wnętrz i wyposażenia
Usługi specjalistyczne realizuje wydzielony zespół, który dysponuje odpowiednią wiedzą, uprawnieniami oraz sprzętem. W bezpieczny sposób wykonamy wszystkie prace związane z utrzymaniem czystości, myciem, doczyszczaniem czy dezynfekcją. Opiekun klienta dba o indywidualne dopasowanie usług niestandardowych i terminowe wykonanie oraz koordynacje współpracy z firmami zewnętrznymi w przypadku zakupów obcych.
Przedstaw nam swoje oczekiwania przez formularz, napisz dok@romwit.pl lub zadzwoń +48 663 733 750.
Sprawdź nasze indywidualne podejście
Twoje standardy nie muszą być standardowe
Służymy fachową radą, jak najlepiej zoptymalizować usługi porządkowe i specjalistyczne na obiekcie:
- zaproponujemy kilka wariantów współpracy w odniesieniu do harmonogramu prac i zakresu obowiązków;
- podpowiemy, jaki zakres usługi i częstotliwość sprawdzi się najlepiej;
- dobierzemy artykuły higieniczne odpowiednie do oczekiwanego standardu i istniejących podajników;
- jeżeli obiekt nie posiada podajników lub potrzebna jest wymiana, dostarczymy i zamontujemy je za symboliczną złotówkę;
- wskażemy, jakie usługi specjalistyczne i jak często należy wykonać.
Wszystko po to, aby utrzymać obiekt i jego wyposażenie w doskonałym stanie przez wiele lat.
Umów się teraz niezobowiązujące spotkanie przez formularz, napisz dok@romwit.pl lub zadzwoń +48 663 733 750.
Zobacz jak dobieramy produkty
Zapewniamy, że ten etap naszych prac, odbywa się bez angażowania uwagi klienta. Powierzenie utrzymania czystości specjalistom – naszej firmie, pozwala Ci skupić się na innych zadaniach.
Audyt obiektu pozwala zaplanować technologię utrzymania czystości, dobrać odpowiedni sprzęt i maszyny, materiały i środki chemiczne. Wybór ten jest nadzorowany podczas audytów i w razie konieczności optymalizowany pod kontem jakości i ergonomii pracy.
Nasze doświadczenie pozwala na optymalne dobranie sprzętu i maszyn. Opracowaliśmy również specjalne procedury, na wypadek awarii sprzętu. Współpracujemy ze sprawdzonymi serwisami, mamy zestaw maszyn zastępczych. Wszystko po to, aby klient zawsze otrzymał usługę najwyższej jakości i nie zauważył ewentualnej awarii sprzętu.
Pracujemy na specjalistycznych środkach chemicznych polskiej marki Tenzi oraz niemieckiej marki Buzil. Wybór tych dwóch producentów nie jest przypadkowy. Korzystamy z szerokiej gamy profesjonalnych i skutecznych produktów dla niemal wszystkich branż i zastosowań. Od naszych dostawców otrzymujemy pełne wsparcie technologiczne oraz regularne szkolenia. Wspólne dla naszych organizacji są też wyznawane wartości, takie jak uczciwość, wsparcie klienta i wysoka świadomość ekologiczna. Dzięki temu dajemy naszym klientom komfort i bezpieczeństwo.
Jesteśmy Eko! Działamy dla przyszłości!
Nie tylko nasi klienci coraz częściej są zainteresowani kwestiami ekologii w miejscu pracy. My także dbamy o naszą planetę. Staramy się, aby nasze usługi sprzątające były „zielone”, w zgodzie z naturą. Jakość naszej pracy to nie tylko zadowolenie klienta, ale i sprzątanie z poszanowaniem dla środowiska.
Zobacz nasze konkretne działania na rzecz środowiska:
- unikamy ciężkich środków chemicznych na rzecz produktów bezpiecznych dla otoczenia;
- analizujemy stosowane narzędzia i środki przed ich zakupem, zwracając uwagę na normy jakościowe;
- staramy się ograniczać zużycie wody niezbędnej do sprzątania i stosować naturalne zamienniki dla detergentów oraz środki mechaniczne zamiast chemicznych;
- nieustannie poszerzamy wiedzę o tym, jak możemy sprzątać „na zielono” przy zachowaniu wysokiej jakości.
Mamy świadomość, że ekologiczne sprzątanie to bezpieczeństwo i zdrowie pracowników naszych klientów, ale i naszego personelu. W efekcie utrzymujemy czystość w powierzonych nam obiektach w „zielony” sposób.
Dokumentację bierzemy pod kontrolę
Zobacz dlaczego należy wykonać dokumentacje obiektową:
- po pierwsze jest to wymóg prawny;
- po drugie pomoc dla zespołu sprzątającego.
Należy też zwrócić uwagę, że dokumentacja związana z środkami chemicznymi znajdującymi się na obiekcie podlega kontroli Sanepidu (WSSE).
W dokumentacji obiektowej nie może zabraknąć instrukcji bhp oraz dokumentacji techniczno-rozruchowej maszyn używanych do sprzątania czy pielęgnacji zieleni. Wszystkie te kwestie są w zakresie naszego działania. Współpracując z nami nie musisz troszczyć się o dokumentację obiektową.
Sprawdź jak dokumentacja obiektowa usprawnia naszą pracę:
- jest ważnym elementem edukacji personelu;
- na jej podstawie tworzymy podział rejonów, organizujemy i usprawniamy pracę;
- skraca czas i ułatwia wdrożenie nowego pracownika;
- jest podstawą bezpieczeństwa i ergonomii pracy zespołu sprzątającego.
W przypadku gdy klient powierzy nam własną dokumentacje bierzemy odpowiedzialność za:
- pilnowanie terminów gwarancji i przeglądów urządzeń technicznych;
- ważenie i segregowanie odpadów;
- wezwanie serwisów specjalistycznych.
Zadbaliśmy również o w pełni bezpieczny i wydajny sposób przekazywania danych pomiędzy naszym systemem informatycznym, a systemem klienta.
Skontaktuj się z nami przez formularz, napisz dok@romwit.pl lub zadzwoń +48 663 733 750 i zapytaj o szczegóły.