Wyposażenie w doskonałym stanie przez wiele lat

Wyposażenie w doskonałym stanie przez wiele lat

Jakie usługi wykonujemy

Zapewniamy kompleksowe usługi podstawowe i specjalistyczne:

Usługi podstawowe

  • sprzątamy kompleksowo nowoczesne biurowce i mniejsze biura
  • sprzątamy salony samochodowe i wystawowe, kancelarie, placówki medyczne i bankowe
  • sprzątamy hale produkcyjne i magazynowe, części socjalne i sanitarne
  • sprzątamy i dezynfekujemy w formie dyżurów, pomagamy podczas spotkań i konferencji

Usługi specjalistyczne

  • dostarczamy i uzupełniamy ręczniki, papiery, mydła, środki zapachowe i dezynfekujące
  • serwisujemy ekspresy kawowe, usuwamy kamień ze sprzętów AGD
  • myjemy okna, także na wysokości i alpinistycznie
  • czyścimy wykładziny dywanowe i tapicerkę, doczyszczamy i konserwujemy posadzki
  • doczyszczamy obiekty po pracach budowlanych i remontach, czyścimy instalacje techniczne
  • sprzątamy tereny zewnętrzne, parkingi, pielęgnujemy trawniki i nasadzenia
  • dbamy o rośliny w obiektach i wykonujemy drobne naprawy
  • wynajmujemy maty wejściowe i urządzenia do czyszczenia obuwia
  • pilnujemy terminów przeglądów i wzywamy serwisy specjalistyczne
  • organizujemy różne zakupy i usługi obce

Dezynfekcja

Usługi specjalistyczne realizuje wydzielony zespół, który dysponuje odpowiednią wiedzą, uprawnieniami oraz sprzętem. W bezpieczny sposób wykonamy wszystkie prace związane z utrzymaniem czystości, myciem, doczyszczaniem czy dezynfekcją. Opiekun klienta dba o indywidualne dopasowanie usług niestandardowych i terminowe wykonanie oraz koordynacje współpracy z firmami zewnętrznymi w przypadku zakupów obcych. 

Przedstaw nam swoje oczekiwania przez formularz, napisz dok@romwit.pl lub zadzwoń +48 663 733 750.

Sprawdź nasze indywidualne podejście

Twoje standardy nie muszą być standardowe

Służymy fachową radą, jak najlepiej zoptymalizować usługi porządkowe i specjalistyczne na obiekcie:

  • zaproponujemy kilka wariantów współpracy w odniesieniu do harmonogramu prac i zakresu obowiązków;
  • podpowiemy, jaki zakres usługi i częstotliwość sprawdzi się najlepiej;
  • dobierzemy artykuły higieniczne odpowiednie do oczekiwanego standardu i istniejących podajników;
  • jeżeli obiekt nie posiada podajników lub potrzebna jest wymiana, dostarczymy i zamontujemy je za symboliczną złotówkę;
  • wskażemy, jakie usługi specjalistyczne i jak często należy wykonać.

Wszystko po to, aby utrzymać obiekt i jego wyposażenie w doskonałym stanie przez wiele lat.

Umów się teraz niezobowiązujące spotkanie przez formularz, napisz dok@romwit.pl lub zadzwoń +48 663 733 750.

Zobacz jak dobieramy produkty

Zapewniamy, że ten etap naszych prac, odbywa się bez angażowania uwagi klienta. Powierzenie utrzymania czystości specjalistom – naszej firmie, pozwala Ci skupić się na innych zadaniach.

Audyt obiektu pozwala zaplanować technologię utrzymania czystości, dobrać odpowiedni sprzęt i maszyny, materiały i środki chemiczne. Wybór ten jest nadzorowany podczas audytów i w razie konieczności optymalizowany pod kontem jakości i ergonomii pracy. 

Nasze doświadczenie pozwala na optymalne dobranie sprzętu i maszyn. Opracowaliśmy również specjalne procedury, na wypadek awarii sprzętu. Współpracujemy ze sprawdzonymi serwisami, mamy zestaw maszyn zastępczych. Wszystko po to, aby klient zawsze otrzymał usługę najwyższej jakości i nie zauważył ewentualnej awarii sprzętu.

Pracujemy na specjalistycznych środkach chemicznych polskiej marki Tenzi oraz niemieckiej marki Buzil. Wybór tych dwóch producentów nie jest przypadkowy. Korzystamy z szerokiej gamy profesjonalnych i skutecznych produktów dla niemal wszystkich branż i zastosowań. Od naszych dostawców otrzymujemy pełne wsparcie technologiczne oraz regularne szkolenia. Wspólne dla naszych organizacji są też wyznawane wartości, takie jak uczciwość, wsparcie klienta i wysoka świadomość ekologiczna. Dzięki temu dajemy naszym klientom komfort i bezpieczeństwo.

Jesteśmy Eko! Działamy dla przyszłości!

Nie tylko nasi klienci coraz częściej są zainteresowani kwestiami ekologii w miejscu pracy. My także dbamy o naszą planetę. Staramy się, aby nasze usługi sprzątające były „zielone”, w zgodzie z naturą. Jakość naszej pracy to nie tylko zadowolenie klienta, ale i sprzątanie z poszanowaniem dla środowiska. 

Zobacz nasze konkretne działania na rzecz środowiska:

  • unikamy ciężkich środków chemicznych na rzecz produktów bezpiecznych dla otoczenia;
  • analizujemy stosowane narzędzia i środki przed ich zakupem, zwracając uwagę na normy jakościowe;
  • staramy się ograniczać zużycie wody niezbędnej do sprzątania i stosować naturalne zamienniki dla detergentów oraz środki mechaniczne zamiast chemicznych;
  • nieustannie poszerzamy wiedzę o tym, jak możemy sprzątać „na zielono” przy zachowaniu wysokiej jakości. 

Mamy świadomość, że ekologiczne sprzątanie to bezpieczeństwo i zdrowie pracowników naszych klientów, ale i naszego personelu. W efekcie utrzymujemy czystość w powierzonych nam obiektach w „zielony” sposób.

Dokumentację bierzemy pod kontrolę

Zobacz dlaczego należy wykonać dokumentacje obiektową:

  • po pierwsze jest to wymóg prawny;
  • po drugie pomoc dla zespołu sprzątającego.

Należy też zwrócić uwagę, że dokumentacja związana z środkami chemicznymi znajdującymi się na obiekcie podlega kontroli Sanepidu (WSSE).

W dokumentacji obiektowej nie może zabraknąć instrukcji bhp oraz dokumentacji techniczno-rozruchowej maszyn używanych do sprzątania czy pielęgnacji zieleni. Wszystkie te kwestie są w zakresie naszego działania. Współpracując z nami nie musisz troszczyć się o dokumentację obiektową.

Sprawdź jak dokumentacja obiektowa usprawnia naszą pracę:

  • jest ważnym elementem edukacji personelu;
  • na jej podstawie tworzymy podział rejonów, organizujemy i usprawniamy pracę;
  • skraca czas i ułatwia wdrożenie nowego pracownika;
  • jest podstawą bezpieczeństwa i ergonomii pracy zespołu sprzątającego.

W przypadku gdy klient powierzy nam własną dokumentacje bierzemy odpowiedzialność za:

  • pilnowanie terminów gwarancji i przeglądów urządzeń technicznych;
  • ważenie i segregowanie odpadów;
  • wezwanie serwisów specjalistycznych.

Zadbaliśmy również o w pełni bezpieczny i wydajny sposób przekazywania danych pomiędzy naszym systemem informatycznym, a systemem klienta.

Skontaktuj się z nami przez formularz, napisz dok@romwit.pl lub zadzwoń +48 663 733 750 i zapytaj o szczegóły.

Skontaktuj się z nami Na 95% zgłoszeń odpowiadamy w ciągu godziny.

× Zostaw numer, oddzwonimy!
× Chcesz wrócić tu później lub przesłać stronę do znajomego?